De Tweede Wereldoorlog als factor in de onderwijsgeschiedenis : La Seconde Guerre mondiale, une étape dans l’histoire de l’enseignement - Online bibliotheek – Boeken opzoeken - Stichting Auschwitz
Online bibliotheek – Boeken opzoeken

(3227) - DE PAEPE Marc, MARTIN Dirk (dir.), De Tweede Wereldoorlog als factor in de onderwijsgeschiedenis : La Seconde Guerre mondiale, une étape dans l’histoire de l’enseignement, Bruxelles / Brussel, Centre de Recherches et d’Etudes Historiques, 1997, 226

Boeknummer:
3227
Auteur:
DE PAEPE Marc, MARTIN Dirk
Andere Redacteuren en Bijdragers:
DE PAEPE Marc, MARTIN Dirk (dir.)
 Het taalveld in onze database is in het Frans. Zie hier de Nederlandse vertaling.
Titel:
De Tweede Wereldoorlog als factor in de onderwijsgeschiedenis : La Seconde Guerre mondiale, une étape dans l’histoire de l’enseignement
Aantal delen:
1
Stad van uitgever
Bruxelles / Brussel
Uitgever:
Jaar:
1997
Pagina's:
226
ISBN :
Taal:
français néerlandais
  Het taalveld in onze database is in het Frans. Zie hier de Nederlandse vertaling.
Classificatie:
10.3
  Lijst van thematische/chronologische categorieën (met overeenkomstige codes) van het klassement van de bibliotheek (pdf)
Aantal exemplaren:
1
Beschikbaar voor raadpleging:
ja
Status:
présent        (présent=beschikbaar / emprunté=uitgeleend)

Contact

Stichting Auschwitz – vzw Auschwitz in Gedachtenis
Wolstraat 17/Bus 50 – B-1000 Brussel
  +32 (0)2 512 79 98
  info@auschwitz.be
KBO Stichting Auschwitz: 0876787354
KBO Auschwitz in Gedachtenis: 0420667323

Kantoren geopend van maandag t/m vrijdag tussen 9u30 en 16u30.
Raadpleging ter plaatse enkel op afspraak.

fbytininstagram logo

Lid worden

Wilt u lid worden van de vzw Auschwitz in Gedachtenis, deelnemen aan haar activiteiten of gewoon haar werking ondersteunen, contacteer ons en stort € 40 op rekeningnummer IBAN: BE55 3100 7805 1744 – BIC: BBRUBEBB.
Elke gift van meer dan € 40 geeft recht op een belastingvermindering in België.

Schrijf in

op onze nieuwsbrief in het Nederlands
captcha 
Ik ga akkoord met Privacy beleid